منتدى الرياضة الجزائرية

هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل للتسجيل اضغط على زر التسجيل.

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى الرياضة الجزائرية

هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل للتسجيل اضغط على زر التسجيل.

منتدى الرياضة الجزائرية

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تجد هنا كل مايخص الرياضة الجزائرية بما فيها صور اللاعبين الجزائرين ومباريات المنتخب الجزائري وأحسن فيديوهاته وكل أخباره واخبار الدوري الجزائري والألماني والإنجليزي والإسباني والإيطالي والدوري الأوروبي ورابطة هذا في منتدى مقشوش علاء الدين

منار عوده
yahabob
6 مشترك

صديقة محمد زيدان تستقبله في المطار بقبلات ساخنة

حلوة يا بلدى

صديقة محمد زيدان تستقبله في المطار بقبلات ساخنة Empty رد: صديقة محمد زيدان تستقبله في المطار بقبلات ساخنة

مُساهمة من طرف حلوة يا بلدى الثلاثاء مارس 16, 2010 3:59 am

انا مش فاهمة ايه اخرة التخلف اللى انتوا فيه والله لولا ان عندى امتحانات ومش فاضية للتفاهات دى كنت مسخرتكم انتوا الاتنين وانتوا اصلا مسخرة لوحدكم قالك هو عنده 40سنة وهى عندها18سنة امال انا حسة انى بتكلم معK.Gليه
    بشرى
    بشرى

صديقة محمد زيدان تستقبله في المطار بقبلات ساخنة Empty رد: صديقة محمد زيدان تستقبله في المطار بقبلات ساخنة

مُساهمة من طرف بشرى الخميس مارس 11, 2010 8:28 am

شكرا يا حبوب سوداني لانها خوفتني كثير. وصورة صحيحة ود لي بيسجد ويصلي ده هو عم يقبل ويزني اه مشان كده زيبليتو اده في بوس.
    farao ههههه منتخب مصر زبل ككا اع .
    yahabob

مُساهمة من طرف yahabob الخميس مارس 11, 2010 3:53 am

واضح ان كل كلمة قلتها عنك كانت صح بدليل ان معندكش اللى تقوله والسكوت علامة الرضا هههههههههههههههه

أبداً أصل أنا خايف منك عشان انتي حذرتيني منك ياماما روحي اتغطي كويس ونامي عشان ما تحلمي كوابيس كفاية كابوس عدم التأهل للمونديال .
    هههههههههههههههههههههههه
    حلوة يا بلدى

مُساهمة من طرف حلوة يا بلدى الأربعاء مارس 10, 2010 12:06 am

واضح ان كل كلمة قلتها عنك كانت صح بدليل ان معندكش اللى تقوله والسكوت علامة الرضا هههههههههههههههه
    حلوة يا بلدى

مُساهمة من طرف حلوة يا بلدى الأربعاء مارس 10, 2010 12:02 am

طبعا معندكش حاجة ترد بيها ع اللى انا قلته هههههههههههههه
    yahabob

مُساهمة من طرف yahabob الثلاثاء مارس 09, 2010 2:06 am

[quote]
    حلوة يا بلدى كتب:يا ريت بلاش تطول لسانك عشان انا لحد دلوقتى بكلمك بالعقل بس واضح انك ملكش فى الكلام بالعقل ده اذا كنت تعرف ايه هو العقل لكن يوم ما لسانك هيطول بقلة ادب هحذرك تحذير واحد وهقول لك احترم نفسك وانت بتكلمنى والا انا مش مسئولة عن اللى هيحصل صدقنى ههزئك ومن غير ما لسانى يطول علشان انا مش هنزل لمستواك وبرده هقول لك خليك فى حالك وملكش دعوة دخلنا المونديال ولا لأ لأنها حاجة تخصنا

affraid affraid affraid affraid

tongue tongue tongue tongue
    حلوة يا بلدى

مُساهمة من طرف حلوة يا بلدى الإثنين مارس 08, 2010 1:03 am

عندك حق والله يا فرعونية والله اوقات بيصعبوا عليا من الغيبوبة اللى هم فيها الحمد لله ان احنا مصريين دى من اجمل نعم ربنا علينا الهم لك الحمد والشكر
    حلوة يا بلدى

مُساهمة من طرف حلوة يا بلدى الإثنين مارس 08, 2010 12:58 am

يا ريت بلاش تطول لسانك عشان انا لحد دلوقتى بكلمك بالعقل بس واضح انك ملكش فى الكلام بالعقل ده اذا كنت تعرف ايه هو العقل لكن يوم ما لسانك هيطول بقلة ادب هحذرك تحذير واحد وهقول لك احترم نفسك وانت بتكلمنى والا انا مش مسئولة عن اللى هيحصل صدقنى ههزئك ومن غير ما لسانى يطول علشان انا مش هنزل لمستواك وبرده هقول لك خليك فى حالك وملكش دعوة دخلنا المونديال ولا لأ لأنها حاجة تخصنا
    الفرعونية

مُساهمة من طرف الفرعونية الخميس مارس 04, 2010 5:27 pm

فى ايه يا جماعة ليه مكبرين الموضوع الكلب لمل يهوهو ماحدش بيرد عليه
    وبعدين روحوا كاس العالم روحوا المونديال عادى خالص وان شاء الله ندخل احنا المرة الى جاية ولو مادخلنش ندخل الى بعده ولو برده مادخلناش عااااادى خالص لان فى الاخر مهما كان دى لعبة كوورة يعنى مش هى دى الى ممكن تاثر فينا كمصرين احنا بلدنا مثقفة فيها علم وادب وعلماء كتير وادباء كتير وناس جدعة كتير اوى اوى واذا انتو ماعندكوش غير المونديال الى هو لعبة اصلا فده لانكوا شعب متخلف مش اكتر ماعندكوش حاجة غيره اطلاقا والله يكون فى عونكوا والله
    اللهم لك الحمد على نعمة العقل يارب العالمين
    والحمد لله انى مسلمة مصرية
    yahabob

مُساهمة من طرف yahabob الخميس مارس 04, 2010 2:39 am

يا عم عيب على سنك ده انت لو كنت اتجوزت كان زمان معاك بنت أدى ويمكن اكبر وده لأنك فاضى ومواركش حاجة غير المونديال وسنينه يا عم أولع انت والمونديال بتاعك قلت لك نروحه منرحهوش حاجة متخصكش لا من قريب ولا من بعيد انت يا شىء عجيب يا ريت تانى مرة لا ليك دعوة اذا كنا هنروح المونديال ولا لأ

معذورة الحقد والغل اللي جواكي عشان ها روحتوش المونديال يعمل أكتر من كده ههههههههههههههههه
    Laughing Laughing Laughing

وملكش دعوة بالمصريين أمثال هيمة عشان تقعد تقول ده جاهل يعنى من الأخر خليك فى حالك لأن هيمة بيتكلم كلام مية مية بالعمى بتاعنا واحنا فاهمينه أما اذا كنت انت مش فاهمه فدى مشكلتك وبعدين هو انت امتى كنت بتفهم

أكيد بتفهموا بعض كويس عشان جهلة زي بعض ههههههههه
    Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
    حلوة يا بلدى

مُساهمة من طرف حلوة يا بلدى الأربعاء مارس 03, 2010 12:20 am

يا عم عيب على سنك ده انت لو كنت اتجوزت كان زمان معاك بنت أدى ويمكن اكبر وده لأنك فاضى ومواركش حاجة غير المونديال وسنينه يا عم أولع انت والمونديال بتاعك قلت لك نروحه منرحهوش حاجة متخصكش لا من قريب ولا من بعيد انت يا شىء عجيب يا ريت تانى مرة لا ليك دعوة اذا كنا هنروح المونديال ولا لأ وملكش دعوة بالمصريين أمثال هيمة عشان تقعد تقول ده جاهل يعنى من الأخر خليك فى حالك لأن هيمة بيتكلم كلام مية مية بالعمى بتاعنا واحنا فاهمينه أما اذا كنت انت مش فاهمه فدى مشكلتك وبعدين هو انت امتى كنت بتفهم
    yahabob

مُساهمة من طرف yahabob السبت فبراير 27, 2010 2:06 pm

قلبك بينكر حاجة عقلك مقتنع بيها وده المرض فى حد ذاته انت منحاز لبلدك ومش عايز تقتنع بالهمجية بتاعت بعضكم وانا مش هعمم عشان عارفة ان صوابعى مش زى بعضها وبعدين هو احنا لسة هنعلمك دى حاجة حصلت وبتحصل اما عن كونا هندخل المونديال الجاى فدى حاجة ترجع لربنا ومتخصكش

مساكين بتحلموا بالمونديال ونفسكوا تروحوه بس يا حسرة مافتكرش هتروحوا مونديال 2014 كمان حاولوا تركزوا تروحوا مونديال 2022ولو حصل يبقى هتكون حصلت معجزتين المعجزة الأولى إنكم هتكونوا وصلتوا كأس العالم وقتها والمعجزة الثانية إن قطر تنظم كأس العالم 2022 ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    حلوة يا بلدى

مُساهمة من طرف حلوة يا بلدى السبت فبراير 27, 2010 1:30 am

قلبك بينكر حاجة عقلك مقتنع بيها وده المرض فى حد ذاته انت منحاز لبلدك ومش عايز تقتنع بالهمجية بتاعت بعضكم وانا مش هعمم عشان عارفة ان صوابعى مش زى بعضها وبعدين هو احنا لسة هنعلمك دى حاجة حصلت وبتحصل اما عن كونا هندخل المونديال الجاى فدى حاجة ترجع لربنا ومتخصكش
    yahabob

مُساهمة من طرف yahabob الجمعة فبراير 19, 2010 3:26 pm

زوجة حسن شحاته بكت من خوفها على جوزها اللى كان هيموت على يد حبة معدومى الضمير امثالك
    عفوا بس كلامك مش مضبوط تماماً لأن باص اللاعبين ومعاهم حسن شحاتة لم يتعرض لأي اعتداءات بتاتاً ولم يصاب أي واحد حتى بخدش. زوجة حسن شحاتة بكت من الحسرة على ضياع التأهل لكأس العالم

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

واحنا اتغلبنا فى السودان لان اللعيبة كانوا متهددين من شوية عالم بلطجية رافعين عليهم السلاح فى الستاد
    حلوة النكتة دي ههههههههههههههه

وكنا الاحق

لأ النكتة دي أحلى هههههههههههههههه

اما عن كوننا مروحناش كاس العالم احنا مش عايزيين فى الوقت ده الا حاجة واحدة ان ربنا ينتقم منكم على اللى عملتوه فى المصريين وبندعى عليكم دعا خصوصا ان احنا مبنتوصاش فى الدعا وان شاء الله هينتقم منكم اصل دعوة المظلوم دى مفيش بينها وبين ربنا حجاب وان شاء الله
    ياريت بس ما تعيش في دور المظلوم والكلام الفاضي ده عشان مفيش حد اتظلم غير لاعبي المنتخب الجزائري اللي تم الاعتداء عليهم في القاهرة وعشان كده ربنا نصرنا وفزنا عليكم بالضربة القاضية .
    ههههههههههههههههههههههههه
    هندخل الدورة اللى جاية
    في المشمش

ههههههههههههههه

اما عن كون هيمة مبيعرفش يكتب اولا كل واحد حر فى نفسه واذا كان مضايقك عشان مش فاهم كلامه فمش مهم لأن انت كدة او كدة مش هتفهم
    أكيد طبعاً مش هافهم كلام واحد مش بيعرف يكتب

ههههههههههههههههههههههه

ويا ريت ملكش دعوة بتعليم المصريين علشان لولاهم كان زمانكم متعرفوش كلمة عربى وفى الاخر بتتبطروا على رأى المثل (اتقى شر من احسنت اليه

مادام من نفس نوعية " هيما " فأكيد مش عايز اتعلم منهم طبعاً .

هههههههههههههههههههههههه
    حلوة يا بلدى

مُساهمة من طرف حلوة يا بلدى الخميس فبراير 18, 2010 1:19 am

زوجة حسن شحاته بكت من خوفها على جوزها اللى كان هيموت على يد حبة معدومى الضمير امثالك واحنا اتغلبنا فى السودان لان اللعيبة كانوا متهددين من شوية عالم بلطجية رافعين عليهم السلاح فى الستاد كنت عايز ايه من ناس لو غلبت هتموت ومع ذلك ولا كان هاممهم حاجة وحاولوا وكنا الاحق اما عن كوننا مروحناش كاس العالم احنا مش عايزيين فى الوقت ده الا حاجة واحدة ان ربنا ينتقم منكم على اللى عملتوه فى المصريين وبندعى عليكم دعا خصوصا ان احنا مبنتوصاش فى الدعا وان شاء الله هينتقم منكم اصل دعوة المظلوم دى مفيش بينها وبين ربنا حجاب وان شاء الله هندخل الدورة اللى جاية اما عن كون هيمة مبيعرفش يكتب اولا كل واحد حر فى نفسه واذا كان مضايقك عشان مش فاهم كلامه فمش مهم لأن انت كدة او كدة مش هتفهم ويا ريت ملكش دعوة بتعليم المصريين علشان لولاهم كان زمانكم متعرفوش كلمة عربى وفى الاخر بتتبطروا على رأى المثل (اتقى شر من احسنت اليه)
    yahabob

مُساهمة من طرف yahabob الأحد فبراير 14, 2010 3:20 am

ويا ريت متتكلمش عن الوطنية اللى انت متعرفهاش ومتهربش من كلام هيمة لما قال انكوا بتهربوا من واقع انكوا اتغلبتوا وتقعد تهتم بطريقة كلامه (يا جهلة هو مش عايز يكلمكوا فصحى مراعاة لظرفكم )

[size=24]احنا اتغلبنا في مباراة وأخدنا المركز الرابع في بطولة الأمم لكن انتو اتغلبتوا واخدتوا (خازوق) واحنا وصلنا كاس العالم اللي حسن شحاتة قعد يبكي هو وزوجته أسبوع كامل عشان ما رحش كاس العالم ههههههههههههههههههههههههه

وبعدين هيمه ايش عرفه بالفصحى ههههههههههههههه إذا كان مش بيعرف يكتب أساساً يروح يتعلم الكتابة الأول وبعدين ييجي عشان افهم بس عايز يقول ايه .

ههههههههههههههههههههههههههههه
    حلوة يا بلدى

مُساهمة من طرف حلوة يا بلدى الأحد فبراير 14, 2010 1:40 am

ويا ريت متتكلمش عن الوطنية اللى انت متعرفهاش ومتهربش من كلام هيمة لما قال انكوا بتهربوا من واقع انكوا اتغلبتوا وتقعد تهتم بطريقة كلامه (يا جهلة هو مش عايز يكلمكوا فصحى مراعاة لظرفكم )
    حلوة يا بلدى

مُساهمة من طرف حلوة يا بلدى الأحد فبراير 14, 2010 1:37 am

انت بتتكلم على اساس ان اللى كانوا بيحاربوا فى تلاتة وسبعين وهم صايميين دول كانوا ايه يا عم اعرف التاريخ فيه ايه وبعدين تعالى اتكلم احب اقولك معلومة لو ليك فى العلم يعنى لوتعرف شخصية هزت العالم ويمكن غيرت مساره (هتلر) تعرف انهقال (علشان احكم العلم محتاج تلت حاجات رؤساء ألمانيين (وده لانهم بيعرفوا يديروا امورهم كويس)وعقل انجليزى (و ده لان عقولهم سابقة السن)وجندى مصرى (تعرف ليه علشان الجنود المصرية هى اكتر جنود أتعبته فى الحرب العالمية التانية)) أما عن كونك بتقول ان الازهر بناها جزائريين والقاهرة وحاجات تانية كدة كتيرة يا عم دة انت ناقص تقول ان مصر أصلا هى الجزاير بس الفرع التانى انصحك تبقى تتغطى كويس وانت نايم احسن البرد خلى الناس تخطرف أما اللى انت بتقول عليه مصرى بيشتم مصر وعايزننا نصدق وحتى لوكان مصرى يبقى ميستحقش يكون مصرى وروحوا انتو الاتنين اشربوا من البحر
    yahabob

مُساهمة من طرف yahabob الخميس فبراير 11, 2010 12:43 pm

والله شاب متخلف مش عارف يرد ..بيتوة الموضوع بأى حاجة ..انتو كدة تتغلبو تتوهو تتهزؤ بردوة تتوهو ..عشان شعب متخلف مبيعرفش يناقش.....

يا عم ده انت اللي متخلف ومش عندك أي فكرة عن أي حاجة يا عم فوق الجزائر في كأس العالم وانتوا في الدوري المصري

ولا نسيت اصلك يا شعب هجين فرنسى على عربى ..على اى طحينة واقلب...ولا العرب فاهمكم ولا الفرنسين فاهماكم...ههههههههه
    أنا أصلي معروف وإذا كانت فرنسا احتلت الجزائر فالجزائريين ظلوا يقاوموا الاحتلال وراح في سبيل ذلك مليون ونصف المليون شهيد .

لكن عايز أعرف أصلك انت منين ؟؟ يا ترى هكسوسي ولا شركسي ولا ليبي ولا فارسي ولا روماني ولا يوناني ولا عربي ولا فرنساوي ولا تركي ولا إنجليزي ؟؟؟ على فكرة دي الشعوب اللي احتلت مصر شوفت بقا كتير أوي إزاي اعتقد مش ممكن تعرف أصلك منين من كتر الشعوب اللي احتلتكم

انا حخلى الراجل دة الى يرد عليك اهو ولا من بلدى ولا من بلادك..ركز معاة وافهم الدرس ياغبى ولا بردوة حتمسكلو ورقة وقلم عشان لوغلط...ههههههههههه
    يا أغبي شخص شوفته في حياتي انت جايب عراقي خايس بيشتم الجزائر أنا بقا عايزك تركز معايا وتشوف بعينك وتسمع بأذنك المصري اللي زيك وهو بيشتم مصر

وسلمي لي على الوطنية

هيمة شقاوة

مُساهمة من طرف هيمة شقاوة الخميس فبراير 11, 2010 2:29 am

yahabob كتب:
    واى تعلاقات ياعم احنا عايزن نشوفكم فى كاس العالم

[size=24]" تعلاقات " ما معنى هذه الكلمة ؟؟؟ يا أخي روح لأقرب مركز لمحو الأمية واتعلم الكتابة أولاً وبعدين تعال
    هههههههههههههه

دة السؤال دة اجبارى
    .....وكمان بتحك . دنتو معندكمش ..حد فيكم خفيف الدم ...دنتو شعب ائتم...
    طبعا حتقولى اية بتحك دية انا حر ياعم ملكش فية اكتب زى منا عايز خليك فى نفسك انت خليك فى ال 4/0

والله شاب متخلف مش عارف يرد ..بيتوة الموضوع بأى حاجة ..انتو كدة تتغلبو تتوهو تتهزؤ بردوة تتوهو ..عشان شعب متخلف مبيعرفش يناقش.....

انا بردوة الى اروح اتعلم الكلام دة انتو مفكمش واحد ...بيتكلم كلمة صح...دحنا الى علمناكم الكلام .. ولا نسيت اصلك يا شعب هجين فرنسى على عربى ..على اى طحينة واقلب...ولا العرب فاهمكم ولا الفرنسين فاهماكم...ههههههههه

انا حخلى الراجل دة الى يرد عليك اهو ولا من بلدى ولا من بلادك..ركز معاة وافهم الدرس ياغبى ولا بردوة حتمسكلو ورقة وقلم عشان لوغلط...ههههههههههه

ياريت الشباب المصرية تزور موضوعى حيعجبكم اوى ...عشان الجزائرين مش حيعرفو يردو
    الموضوع بعنوان ...باربعة حلوين فرجنا العالم على الجزائرين
    https://algeriesport.ahlamountada.com/montada-f4/topic-t647.htm
    هيمة شقاوة

مُساهمة من طرف هيمة شقاوة الخميس فبراير 11, 2010 2:14 am

هيمة شقاوة كتب:[size=18]
    yahabob كتب:

[size=24]" تعلاقات " ما معنى هذه الكلمة ؟؟؟ يا أخي روح لأقرب مركز لمحو الأمية واتعلم الكتابة أولاً وبعدين تعال
    هههههههههههههه

دة السؤال دة اجبارى
    طبعا حتقولى اية بتحك دية انا حر ياعم ملكش فية اكتب زى منا عايز خليك فى نفسك انت خليك فى ال 4/0

والله شاب متخلف مش عارف يرد ..بيتوة الموضوع بأى حاجة ..انتو كدة تتغلبو تتوهو تتهزؤ بردوة تتوهو ..عشان شعب متخلف مبعرفش يناقش.....

انا بردوة الى اروح اتعلم الكلام دة انتو مفكمش واحد ...بيتكلم كلمة صح...دحنا الى علمناكم الكلام .. ولا نسيت اصلك يا شعب هجين فرنسى على عربى ..على اى طحينة واقلب...ولا العرب فاهمكم ولا الفرنسين فاهماكم...ههههههههه

انا خلى الراجل دة الى يرد عليك اهو ولا من بلدى ولا من بلادك..ركز معاة وافهم الدرس ياغبى ولا بردوة حتمسكلو ورقة وقلم عشان لوغلط...ههههههههههه

https://algeriesport.ahlamountada.com/montada-f4/topic-t647.htm[youtube]
    [/size]
    [/size]
    هيمة شقاوة

مُساهمة من طرف هيمة شقاوة الخميس فبراير 11, 2010 2:11 am

yahabob كتب:

هههههههههههههه

دة السؤال دة اجبارى

والله شاب متخلف مش عارف يرد ..بيتوة الموضوع بأى حاجة ..انتو كدة تتغلبو تتوهو تتهزؤ بردوة تتوهو ..عشان شعب متخلف مبعرفش يناقش.....

انا خلى الراجل دة الى يرد عليك اهو ولا من بلدى ولا من بلادك..ركز معاة وافهم الدرس ياغبى ولا بردوة حتمسكلو ورقة وقلم عشان لوغلط...ههههههههههه

https://algeriesport.ahlamountada.com/montada-f4/topic-t647.htm[youtube]
    [/size]
    yahabob

مُساهمة من طرف yahabob الأربعاء فبراير 10, 2010 10:13 pm

" تعلاقات " ما معنى هذه الكلمة ؟؟؟ يا أخي روح لأقرب مركز لمحو الأمية واتعلم الكتابة أولاً وبعدين تعال
    هههههههههههههه
    هيمة شقاوة

مُساهمة من طرف هيمة شقاوة الأربعاء فبراير 10, 2010 5:21 pm

صديقة محمد زيدان تستقبله في المطار بقبلات ساخنة C:\Documents and Settings\hemaa\Desktop\Untitled-2 copy

وبعدين موضوع الصورة انا ماقلت متركبة ولا مش وماقلت مش عارف افرق...قولتلك الله اعلم بيها ...ولا متعرفش ان الله اعلم منى ومنك فى كل شىء ...شفت مين الجاهل

وبعدين انت صورة عملت عليها موضوع ...بتدارى الهزيمة اى موضوع واى كلام واى تعلاقات ياعم احنا عايزن نشوفكم فى كاس العالم..كمان ...دانتو حتشيلو ...ابوح

4/0 farao
    yahabob

مُساهمة من طرف yahabob الأربعاء فبراير 10, 2010 8:47 am

والله انتو شعب متحك جدا

يا جاهل " متحك " !!! اسمها مضحك بالضاد يا جاهل عامل فيها " فتك " أوي وانت مش غبي بس لأ كمان جاهل هههههههههههههههههههه
    وسطينا ..ياريت قبل متعمل موضوع تفكر ..عشان انت بتعامل مع عقلية المصرى ...يبقى ازم تشغل دماغك شوية ازاى؟
    واحد ساكن مع واحدة صديقته في منزل واحد وبيقبلها كأنها زوجته هي دي محتاجة "أشغل" دماغي فيها يا غبي

انا مش حخش معاك فى نقاش ان الصورة متركبة او..مش متركبة.. دية حاجة انا عرفهاش الله اعلم بيها نخش فى الموضوع احسن

أكيد متعرفهاش لأنك جاهل وأغبى من إنك تفكر إذا كانت حقيقية أو متركبة

هههههههههههههههههههههههههه

ونسقف

يعني نعمل له " سقف " إيه نسقف دي كمان كلمة جديدة في اللغة العربية ؟؟؟ صحيح أتقي شر الجاهل والغبي
    هههههههههههههههههههههههههه
    لايتوافق مع الدين بتعانا ...

إيه الكلمة دي كمان " بتعانا " واضح إنك لسه بتتعلم الكتابة جديد !!!

مسؤلين عن تسرفتهم

"تسرفتهم" هههههههههههههههههههههههههه ومعناها إيه بقا الكلمة دي؟؟؟؟؟

عايز اقولك حاجة بقى انت لو فية واحدة استقبلتك بالحضان مش حتسقبلها نفس الاستقبال حتى لو انت اية ... عشان احنا كا بنأدمين عندنا الحس المرهف....الا بقى لو انتى معندكش الحس الرجولى...ههههههههههههههههههههه دة سيدنا ادم خرج من الجنة عشان ستنا حواء

أنت مش غبي وبس كما جاهل مين بقا اللي قال لك إن سيدنا آدم خرج من الجهة عشان حواء ؟؟؟ انت كمان هتألف الدين على مزاجك ؟؟ أنت فعلاً أثبت أن المصريين أغبى وأجهل شعب

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

وطلب اخير بكررة ياريت تفكر قبل متعمل حاجة ضد المصرى عشان ..بجد انت مش بتعامل مع صحبك الغبى الى زيك لا حقولهالك تانى انت بتعامل مع عقلية المصرى

واضح أنها عقلية مصرية " زبالة " وغبية وجاهلة أشكرك على نصيحتك فعلاً مش لازم أتعامل مع عقلية غبية وجاهلة مثلك

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
    حلوة يا بلدى

مُساهمة من طرف حلوة يا بلدى الأربعاء فبراير 10, 2010 1:36 am

والله عندك حق يا هيمة مين أصلا كان وكلهم يحاسبوا الناس بدل ربنا اعوذ بالله من غضب الله يحاسبوا نفسهم على اللى بيعملوه الأول يا عم دول بيداروا الفضيحة حتى لوكان هو صحيح كده بس ده مينفيش انكوا اتغلبتوا Laughing
    هيمة شقاوة

مُساهمة من طرف هيمة شقاوة الثلاثاء فبراير 09, 2010 2:30 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه

والله انتو شعب متحك جدا .... وغبى جدا... وغلابة فى وسطينا ..ياريت قبل متعمل موضوع تفكر ..عشان انت بتعامل مع عقلية المصرى ...يبقى لازم تشغل دماغك شوية ازاى؟

انا مش حخش معاك فى نقاش ان الصورة متركبة او..مش متركبة.. دية حاجة انا معرفهاش الله اعلم بيها نخش فى الموضوع احسن

**** محمد زيدان دة انسان ناجح فى مجالة نحية ونرفعة القبعة ونسقف ونشجعة انما حياتة الشخصية دية هو حر فيها محدش يقدر يدخل فيها والى بيحاسب على الخطأ ربنا مش الناس يعنى مثلا ...هل انت تعلم كريم زيانى او بلحاج او الفريق الى عندكم بيعملو اية دلوقتى حاجة لايعلمها الا الله سبحانة وتعالى وحتى احنا لو شفناهم بيعملو حاجة ملاناش دعوة..ربنا الى يحسبهم ....احنا مثلا بنحترم شعب امريكا جدا لانهم اشخاص نجحين جدا فى عملهم بس معنى كدة احنا موافقين عن الاخطاء والتسرفات الذين يفعلوها ...اكيد لا طبعا لانة لايتوافق مع الدين بتعانا ...نفس الكلام ...بنحترم جدا لعب البرازيل ...هل احنا مسؤلين عن تسرفتهم اكيد لا...

عايز اقولك حاجة بقى انت لو فية واحدة استقبلتك بالحضان مش حتسقبلها نفس الاستقبال حتى لو انت اية ... عشان احنا كا بنأدمين عندنا الحس المرهف....الا بقى لو انتى معندكش الحس الرجولى...ههههههههههههههههههههه دة سيدنا ادم خرج من الجنة عشان ستنا حواء

حقولك حاجة تانية لو واحد صحبك غلط حتعلقلو المشنقة ...ولا حتنصحة ولو معملش بالنصيحة ..هو حر يبقى عملت الى عليك واكيد مش حتقطعو

والله انا اديدك كذا مثال يارب تكون فهمت شوية ودماغك اشتغلت حبتين

وطلب اخير بكررة ياريت تفكر قبل متعمل حاجة ضد المصرى عشان ..بجد انت مش بتعامل مع صحبك الغبى الى زيك لا حقولهالك تانى انت بتعامل مع عقلية المصرى...يعنى الفهم يعنى التانى يعنى العقل يعنى حجات كتير انت مش حتفهمهاااااا

ويارب تكون فهمت مع انى اشك...ههههههه

حلوة يا بلدى

مُساهمة من طرف حلوة يا بلدى الثلاثاء فبراير 09, 2010 2:53 am

مصر حرقاكم لانها معلمة على قفاكوا
    yahabob

مُساهمة من طرف yahabob الإثنين فبراير 08, 2010 5:09 am

أتحداكم يا حاقدين أن تثبتوا أن هذه الصوره حقيقيه يا شعب كله حاقدين

طبعاً الصورة حقيقية مائة بالمائة وشو الشيء الغريب أنها تكون حقيقية ؟؟ معروف جداً أن زيدان عايش مع صديقته الدنماركية بدون زواج يعني " زنا " !!! والحاقدين والغشاشين كل من يحاول ينكر هذا الشيء ههههههههههه

والدليل الموقع الألماني الذي نشر هذا الخبر وهذه الصورة وهذا هو الموقع
    http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/bundesliga/vereine/dortmund/2010/02/05/mohamed-zidan/der-afrika-cup-titel-macht-ihn-noch-staerker.html
    يافاسدين بتدافعوا عن شخص فاسد وفاسق ويجهر بالمعصية
    منار عوده

مُساهمة من طرف منار عوده الإثنين فبراير 08, 2010 4:48 am

أتحداكم يا حاقدين أن تثبتوا أن هذه الصوره حقيقيه يا شعب كله حاقدين

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 11:04 pm